08.02.22
31.01.22
«Загублений той час,
який ти не
використав на навчання».
Пліній
Ціль(мета) - усвідомлений образ
передбачуваного результату діяльності. Правильно поставлена мета - запорука
успіху. Як казав давньогрецький мислитель Сократ , людина, що знає себе і
ставить мету , здійснення якої йому під силу, проживе щасливо. На його думку,
не слід ставити перед собою мету, що перевершує власні сили, і важливо вміти
використовувати оточення ( соціальне середовище ) для її досягнення.
Цілі можуть бути досяжні і недосяжні,
усвідомлені і неусвідомлені, реальні та примарні, близькі та віддалені . Цілі
завжди спонукалися потребами людини .
Потреба - пережита людиною (нужда)потреба
, задоволення якої важливо для її існування, розвитку і вдосконалення як
індивіда так і особистості. Потреби завжди є джерелом активності
людини.
Потреби людини різноманітні, обумовлені
соціальним середовищем, рівнем її культури, традицій, смаків. Потреби можуть
бути матеріальні (їжа , одяг, житло та ін.) і духовні (книги, предмети
мистецтва тощо) Потреби - головний фундамент, на якому будується вся психічна
діяльність людини, її розум, почуття, воля.
Мотив
- спонукання людини до певної дії або поведінки, що формується в міру
осягнення потреб і мети їх досягнення. Спонукання (мотив) завжди пов'язане з
реалізацією домінуючих потреб. Воно може бути усвідомленим і неусвідомленим.
Усвідомлені спонукання, як правило, реалізуються після ретельного обдумування.
Неусвідомлені спонукання реалізуються автоматично на основі минулого досвіду
особистості .
Мотив, опановуючи людиною, стає його диктатором,
усуваючи можливості вільного вибору. Не можна в одну і ту ж мить вчинити злочин і утриматися від нього.
Людина завжди буде робити те, що диктує їй в дану хвилину мотив. Цей фатальний
імператив закріплений в психофізіологічній системі людини і є невід'ємною
властивістю всіх його поведінкових реакцій.
Прочитайте судження і виберіть два з
них, найбільш відповідні вашим поглядам.
1.Найбільшою
мірою реалізувати свої фізичні можливості, проявити силу, спритність, вольові
якості.
|
4.Проявляти
творчу ініціативу, повністю розкрити свої інтелектуальні здібності.
|
2.Досягти
високого суспільного становища, популярності, слави, отримати визнання
оточуючих.
|
5.Працювати в
хороших умовах, в таких, щоб робота не була стомлюючої, не викликала
негативних емоцій.
|
3. Отримувати
високий заробіток , що забезпечує хороші матеріальні умови.
|
6. Зберегти
достатньо енергії і часу для захоплень, спілкування з друзями і близькими.
|
Якщо обрані судження знаходяться в лівій частині таблиці (професійна
мотивація), значить, в даний момент для вас актуальна професійна самореалізація
(вибір професії та шляхів її отримання , професійне зростання і кар'єра).
Якщо обрані судження знаходяться в правій частині таблиці( внепрофесійна
мотивація), значить, зараз для вас важливіші питання, не пов'язані з
професійною самореалізацією ( сім'я, здоров'я , особистісний ріст , який не
завжди пов'язаний з професійним ).
·
Чи
відповідають отримані результати вашим уявленням про себе?
1. Казка про Жабеня
Жило в
одному болоті маленьке жабеня . І от якось на велике свято, жабенята
організували змагання з бігу та стрибків
. Мета цих змагань - забратися на високу вежу. Дуже високу. Зібралося багато
глядачів , які хотіли подивитися на ці змагання і посміятися над учасниками .
Ні хто з глядачів не вірив у те, що хтось з жабенят зможе забратися на таку
високу вежу. Чути було репліки : «Це занадто складно! » , « Ні хто з них НІКОЛИ
не забереться на вершину! » , « Немає шансів ! Вежа занадто висока ! ». Але
змагання розпочалися , і жабенята побігли вперед. Наше маленьке жабеня, дуже
захотіло забратися на вершину вежі. І він так само взяв участь у цих змаганнях.
Через деякий час деякі з жабенят почали падати з вежі, один за іншим, не
втримавшись. Лише деякі, у яких «відкрилося друге дихання», все ще прагнули
вперед. Глядачі продовжували кричати: «Це не реально » Це занадто складно! Вони
не зможуть ! ». Ще більше жабенят стало падати з висоти вежі. І лише наш герой
все стрибав і стрибав вперед. Зрештою , він залишився один і дістався до
вершини вежі. Глядачі примовкли , але всім було цікаво, як же він зміг туди
дістатися? І хтось його запитав про це. Але виявилося що наш герой був просто
глухий, і йому дуже хотілося забратися на вершину вежі і подивитися звідти на
світ навколо їх болота.
Мораль цієї
байки проста: якщо ти маєш потребу і у тебе величезне бажання , то і сили й енергія
на реалізацію даної потреби у тебе є . І у багатьох не вийде те, що вийде у
тебе. А слухати інших песимістів або не слухати - вибір кожного. Може і не
слухати, але прислухатися і не до песимізму, а до раціональних підказок , що
допомагає реалізувати потребу
Тест: Сможете ли вы ответить правильно на вопросы с подвохом?
(Поляков М.)
аудитор экосистем
Работа аудитором экосистем будет состоять в том, чтобы понять местную экосистему и предотвратить ее перегрузке результатам человеческой деятельности.
Такие эксперты будут консультировать правительство и органы местной власти по вопросам, связанным с влиянием человеческих сообществ на локальные экосистемы
(Кузьменко Д.)
Тест на логику, который ставит в тупик всех
(Поляков М.)
Учёба и труд к победам ведут.
Повторенье – мать ученья.
Давайте успевать везде: в учебе, спорте и труде!
Грамоте учиться – всегда пригодится.
Учёба и труд рядом идут.
Математику уже затем учить следует, что она ум в порядок приводит.
Ученье — свет, а неученье – тьма.
Тяжело в учении – легко в бою.
Повторенье – мать ученья.
Давайте успевать везде: в учебе, спорте и труде!
Грамоте учиться – всегда пригодится.
Учёба и труд рядом идут.
Математику уже затем учить следует, что она ум в порядок приводит.
Ученье — свет, а неученье – тьма.
Тяжело в учении – легко в бою.
Як готувати домашнєзавдання
·
Не нужно начинать делать уроки сразу после прихода из школы. Перерыв должен
быть не менее двух часов. За это время вы сможете усвоить информацию, которую
получили за 5-7 часов пребывания на занятиях. Лучше в этот период немного
поспать, заняться спортом или погулять. Деятельность должна быть связана с
подвижной нагрузкой, а не с умственными вещами.
2
Школьник редко может концентрироваться на одной вещи более 20 минут. Важно переключать внимание на что-то, чередовать деятельность. Если выполняете письменные задания, время от времени переходите к устным, и наоборот. Через 40 минут займитесь чем-то активным, например, побегайте или пройдитесь. Перемены важно устраивать и дома.
3
Выполнение уроков чередуйте с отдыхом, но помните, что телевизор или интернет — это тоже умственная деятельность. Если им уделять время между занятиями, мозг не отдохнет. Лучше выбрать пробежку, прогулку на свежем воздухе, игру с мячом, активные занятия с собакой или другими детьми. Поэтому можно разделить уроки на две части, выполнить первую, затем пойти погулять, а потом завершить домашнюю работу.
2
Школьник редко может концентрироваться на одной вещи более 20 минут. Важно переключать внимание на что-то, чередовать деятельность. Если выполняете письменные задания, время от времени переходите к устным, и наоборот. Через 40 минут займитесь чем-то активным, например, побегайте или пройдитесь. Перемены важно устраивать и дома.
3
Выполнение уроков чередуйте с отдыхом, но помните, что телевизор или интернет — это тоже умственная деятельность. Если им уделять время между занятиями, мозг не отдохнет. Лучше выбрать пробежку, прогулку на свежем воздухе, игру с мячом, активные занятия с собакой или другими детьми. Поэтому можно разделить уроки на две части, выполнить первую, затем пойти погулять, а потом завершить домашнюю работу.
Цікаві поради
·
Не гонись за оценкой. Она субъективна и будет зависеть от многих внешних обстоятельств.
Это всего лишь она цифра в школьном журнале. Гораздо важнее – твоя внутренняя
оценка, планка, которую ты перед собой ставишь.
Слушай на уроке. Именно так ты облегчишь себе жизнь после того, как прозвенит звонок.
Не бойся спрашивать: у учителя, у одноклассника, у родителей… Пробелы в знаниях лучше вовремя исключать. Родители очень постараются освободить время и объяснить тебе непонятные моменты.
Коллектив бывает разным. Но точно среди 30 одноклассников есть человек, с которым вам есть, о чем поговорить. Дружба – это важно. И интересно.
Пусть у тебя всегда будет свое мнение. Всегда! Не стоит быть стадом. Круто – это иметь свое мнение и иметь смелость его высказать.
Делись с родителями всем, даже не очень приятными вещами. Они найдут правильный выход из любой ситуации с наименьшими последствиями. Тебе не будет стыдно или неудобно перед одноклассниками. Родители знают, как поступить.
Никто не имеет права унижать тебя. Учитель тоже. Ты можешь ответить: «Я понимаю, что сделал неправильно. Но у меня есть чувство собственного достоинства». Родителям тоже не лишним будет узнать о подобных ситуация. Твои мама и папа – всегда на твоей стороне, они подскажут, как действовать.
У тебя есть права. И если в столовой тебе говорят, что ты должен сдать пустую тарелку, а на ней то, что ты не любишь. Ты имеешь право сказать, что мама разрешает тебе это не есть. И что учитель или повар может уточнить этот вопрос у мамы. Это правило касается любых организационных вопросов.
Школа – это не только место, где приобретают знания. Это новые друзья, новые увлечения, веселые экскурсии, школьные праздники, шалости на переменках, подготовка стенгазет, активная школьная жизнь, ну, и конечно, каникулы. Школа – это весело!
Родители гордятся тобой. И ты всегда можешь рассчитывать на их поддержку и помощь.
Слушай на уроке. Именно так ты облегчишь себе жизнь после того, как прозвенит звонок.
Не бойся спрашивать: у учителя, у одноклассника, у родителей… Пробелы в знаниях лучше вовремя исключать. Родители очень постараются освободить время и объяснить тебе непонятные моменты.
Коллектив бывает разным. Но точно среди 30 одноклассников есть человек, с которым вам есть, о чем поговорить. Дружба – это важно. И интересно.
Пусть у тебя всегда будет свое мнение. Всегда! Не стоит быть стадом. Круто – это иметь свое мнение и иметь смелость его высказать.
Делись с родителями всем, даже не очень приятными вещами. Они найдут правильный выход из любой ситуации с наименьшими последствиями. Тебе не будет стыдно или неудобно перед одноклассниками. Родители знают, как поступить.
Никто не имеет права унижать тебя. Учитель тоже. Ты можешь ответить: «Я понимаю, что сделал неправильно. Но у меня есть чувство собственного достоинства». Родителям тоже не лишним будет узнать о подобных ситуация. Твои мама и папа – всегда на твоей стороне, они подскажут, как действовать.
У тебя есть права. И если в столовой тебе говорят, что ты должен сдать пустую тарелку, а на ней то, что ты не любишь. Ты имеешь право сказать, что мама разрешает тебе это не есть. И что учитель или повар может уточнить этот вопрос у мамы. Это правило касается любых организационных вопросов.
Школа – это не только место, где приобретают знания. Это новые друзья, новые увлечения, веселые экскурсии, школьные праздники, шалости на переменках, подготовка стенгазет, активная школьная жизнь, ну, и конечно, каникулы. Школа – это весело!
Родители гордятся тобой. И ты всегда можешь рассчитывать на их поддержку и помощь.
ПОСМІХНИСЬ!
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
На першу вимогу вчителя слід пред'являти щоденник.
Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий