Учись учитись

08.02.22

31.01.22
   «Загублений той час,
який ти не використав на навчання».

Пліній


«Розвиток мотивації досягнення успіху»
Ціль(мета) - усвідомлений образ передбачуваного результату діяльності. Правильно поставлена ​​мета - запорука успіху. Як казав давньогрецький мислитель Сократ , людина, що знає себе і ставить мету , здійснення якої йому під силу, проживе щасливо. На його думку, не слід ставити перед собою мету, що перевершує власні сили, і важливо вміти використовувати оточення ( соціальне середовище ) для її досягнення.
Цілі можуть бути досяжні і недосяжні, усвідомлені і неусвідомлені, реальні та примарні, близькі та віддалені . Цілі завжди спонукалися потребами людини .
 Потреба - пережита людиною (нужда)потреба , задоволення якої важливо для її існування, розвитку і вдосконалення як індивіда  так і особистості. Потреби завжди є джерелом активності людини.
Потреби людини різноманітні, обумовлені соціальним середовищем, рівнем її культури, традицій, смаків. Потреби можуть бути матеріальні (їжа , одяг, житло та ін.) і духовні (книги, предмети мистецтва тощо) Потреби - головний фундамент, на якому будується вся психічна діяльність людини, її розум, почуття, воля.
 Мотив - спонукання людини до певної дії або поведінки, що формується в міру осягнення потреб і мети їх досягнення. Спонукання (мотив) завжди пов'язане з реалізацією домінуючих потреб. Воно може бути усвідомленим і неусвідомленим. Усвідомлені спонукання, як правило, реалізуються після ретельного обдумування. Неусвідомлені спонукання реалізуються автоматично на основі минулого досвіду особистості .
Мотив, опановуючи людиною, стає його диктатором, усуваючи можливості вільного вибору. Не можна в одну і ту  ж мить вчинити злочин і утриматися від нього. Людина завжди буде робити те, що диктує їй в дану хвилину мотив. Цей фатальний імператив закріплений в психофізіологічній системі людини і є невід'ємною властивістю всіх його поведінкових реакцій.
Прочитайте судження  і виберіть два з них, найбільш відповідні вашим поглядам.
1.Найбільшою мірою реалізувати свої фізичні можливості, проявити силу, спритність, вольові якості.
4.Проявляти творчу ініціативу, повністю розкрити свої інтелектуальні здібності.
2.Досягти високого суспільного становища, популярності, слави, отримати визнання оточуючих.
5.Працювати в хороших умовах, в таких, щоб робота не була стомлюючої, не викликала негативних емоцій.
3. Отримувати високий заробіток , що забезпечує хороші матеріальні умови.
6. Зберегти достатньо енергії і часу для захоплень, спілкування з друзями і близькими.
Якщо обрані судження знаходяться в лівій частині таблиці (професійна мотивація), значить, в даний момент для вас актуальна професійна самореалізація (вибір професії та шляхів її отримання , професійне зростання і кар'єра).
Якщо обрані судження знаходяться в правій частині таблиці( внепрофесійна мотивація), значить, зараз для вас важливіші питання, не пов'язані з професійною самореалізацією ( сім'я, здоров'я , особистісний ріст , який не завжди пов'язаний з професійним ).
 Якщо обрані судження опинилися в різних частинах таблиці, значить, ваша мотивація носить суперечливий характер. Вирішіть, що для вас зараз важливіше - професійне самовизначення або інші питання.
·        Чи відповідають отримані результати вашим уявленням про себе?
1. Казка про Жабеня
    Жило  в одному болоті маленьке жабеня . І от якось на велике свято, жабенята організували  змагання з бігу та стрибків . Мета цих змагань - забратися на високу вежу. Дуже високу. Зібралося багато глядачів , які хотіли подивитися на ці змагання і посміятися над учасниками . Ні хто з глядачів не вірив у те, що хтось з жабенят зможе забратися на таку високу вежу. Чути було репліки : «Це занадто складно! » , « Ні хто з них НІКОЛИ не забереться на вершину! » , « Немає шансів ! Вежа занадто висока ! ». Але змагання розпочалися , і жабенята побігли вперед. Наше маленьке жабеня, дуже захотіло забратися на вершину вежі. І він так само взяв участь у цих змаганнях. Через деякий час деякі з жабенят почали падати з вежі, один за іншим, не втримавшись. Лише деякі, у яких «відкрилося друге дихання», все ще прагнули вперед. Глядачі продовжували кричати: «Це не реально » Це занадто складно! Вони не зможуть ! ». Ще більше жабенят стало падати з висоти вежі. І лише наш герой все стрибав і стрибав вперед. Зрештою , він залишився один і дістався до вершини вежі. Глядачі примовкли , але всім було цікаво, як же він зміг туди дістатися? І хтось його запитав про це. Але виявилося що наш герой був просто глухий, і йому дуже хотілося забратися на вершину вежі і подивитися звідти на світ навколо їх болота.
 Мораль цієї байки проста: якщо ти маєш потребу і у тебе величезне бажання , то і сили й енергія на реалізацію даної потреби у тебе є . І у багатьох не вийде те, що вийде у тебе. А слухати інших песимістів або не слухати - вибір кожного. Може і не слухати, але прислухатися і не до песимізму, а до раціональних підказок , що допомагає реалізувати потребу 






Тест: Сможете ли вы ответить правильно на вопросы с подвохом?
(Поляков М.)


аудитор экосистем
Работа аудитором экосистем будет состоять в том, чтобы понять местную экосистему и предотвратить ее перегрузке результатам человеческой деятельности.
Такие эксперты будут консультировать правительство и органы местной власти по вопросам, связанным с влиянием человеческих сообществ на локальные экосистемы


(Кузьменко Д.)
Тест на логику, который ставит в тупик всех

(Поляков М.)




Учёба и труд к победам ведут. 



Повторенье – мать ученья. 


Давайте успевать везде: в учебе, спорте и труде! 


Грамоте учиться – всегда пригодится. 


Учёба и труд рядом идут. 


Математику уже затем учить следует, что она ум в порядок приводит. 


Ученье — свет, а неученье – тьма. 


Тяжело в учении – легко в бою. 


Як готувати домашнєзавдання




·         Не нужно начинать делать уроки сразу после прихода из школы. Перерыв должен быть не менее двух часов. За это время вы сможете усвоить информацию, которую получили за 5-7 часов пребывания на занятиях. Лучше в этот период немного поспать, заняться спортом или погулять. Деятельность должна быть связана с подвижной нагрузкой, а не с умственными вещами. 
2
 
Школьник редко может концентрироваться на одной вещи более 20 минут. Важно переключать внимание на что-то, чередовать деятельность. Если выполняете письменные задания, время от времени переходите к устным, и наоборот. Через 40 минут займитесь чем-то активным, например, побегайте или пройдитесь. Перемены важно устраивать и дома.
 
3
 
Выполнение уроков чередуйте с отдыхом, но помните, что телевизор или интернет — это тоже умственная деятельность. Если им уделять время между занятиями, мозг не отдохнет. Лучше выбрать пробежку, прогулку на свежем воздухе, игру с мячом, активные занятия с собакой или другими детьми. Поэтому можно разделить уроки на две части, выполнить первую, затем пойти погулять, а потом завершить домашнюю работу.

Цікаві поради


·         Не гонись за оценкой. Она субъективна и будет зависеть от многих внешних обстоятельств. Это всего лишь она цифра в школьном журнале. Гораздо важнее – твоя внутренняя оценка, планка, которую ты перед собой ставишь. 
Слушай на уроке. Именно так ты облегчишь себе жизнь после того, как прозвенит звонок.
 
Не бойся спрашивать: у учителя, у одноклассника, у родителей… Пробелы в знаниях лучше вовремя исключать. Родители очень постараются освободить время и объяснить тебе непонятные моменты.
 
Коллектив бывает разным. Но точно среди 30 одноклассников есть человек, с которым вам есть, о чем поговорить. Дружба – это важно. И интересно.
 
Пусть у тебя всегда будет свое мнение. Всегда! Не стоит быть стадом. Круто – это иметь свое мнение и иметь смелость его высказать.
 
Делись с родителями всем, даже не очень приятными вещами. Они найдут правильный выход из любой ситуации с наименьшими последствиями. Тебе не будет стыдно или неудобно перед одноклассниками. Родители знают, как поступить.
 
Никто не имеет права унижать тебя. Учитель тоже. Ты можешь ответить: «Я понимаю, что сделал неправильно. Но у меня есть чувство собственного достоинства». Родителям тоже не лишним будет узнать о подобных ситуация. Твои мама и папа – всегда на твоей стороне, они подскажут, как действовать.
 
У тебя есть права. И если в столовой тебе говорят, что ты должен сдать пустую тарелку, а на ней то, что ты не любишь. Ты имеешь право сказать, что мама разрешает тебе это не есть. И что учитель или повар может уточнить этот вопрос у мамы. Это правило касается любых организационных вопросов.
 
Школа – это не только место, где приобретают знания. Это новые друзья, новые увлечения, веселые экскурсии, школьные праздники, шалости на переменках, подготовка стенгазет, активная школьная жизнь, ну, и конечно, каникулы. Школа – это весело!
 
Родители гордятся тобой. И ты всегда можешь рассчитывать на их поддержку и помощь.

ПОСМІХНИСЬ! 

Пам`ятка      «ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ»

Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
На першу вимогу вчителя слід пред'являти щоденник.
Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий